Friday 15 February 2008

saya sayang...

saya sayang kerjaya saya skrg..
sbb tak membebankan jiwa raga..
tak menyusahkan idup ketika diluar waktu kerja..
malam2 dah buleh tidor nyenyak..

kompiter opis..

saya sayang bos saya..
sbb bos saya sgt sporting..
walaupon dia kelihatan seperti puan sabariah yg kerek itu..
dia suka bagi tunjuk ajar yg berguna tanpa mengeluh..
kalo dia gelakkan saya, sekurang2nya, gelak dia tu bukan gelak penghinaan..
hehe..

saya sayang environment di ofis..
sbb masing2 tak formal dan gembira dgn kerja masing..
setiap hari terdengar sore bos2 (termasuk bos sendiri)..
berbincang dan gelak mengilai2 menunjukkan gembiranya mereka berdiskusi..

carrot cheese cake..

saya sayang ofis saya..
sbb suka buat makan2..
harini saya makan nasik bukhari..
makan carrot cheese cake..
makan puding..
makan kueh..
kenyang tahap gaban..
gaban pon tak kenyang camni..

meja saya..

saya sayang tempat duduk saya..
bila saya ceting, bos tak nmpk..
org tak usha saya sbb saya dok disebalik tiang..
jadi, saya boleh buat kerja tanpa terasa diri ini di'usha org'..
bila buat kerja sambil ceting...
hati gembira..
kerja pon siap..

masa saya ceting ngan cikpid kt opis..

tak lupa..
saya sayang encik BuJaL saya..
tanpa beliau, camna la saya nak pi ofis tu..

juga para sahabat yg dicintai..
ai lebiu tuu..

p/s: congrats to mass dan angah.. selamat datang ke kelab kerjaya aku.. finally....

>> teringin nak makan megi..

No comments: