Monday 4 February 2008

kelas memasak..

ok.. puan2..

pada hari ini.. saya masak simple2 je setelah pulang bekerja..
menu kita hari ini ya puan2... ciken cop che poonz..!

anda sume sudah sedia maklum bahawa saya mmg hebat membuat pizza suatu ketika dahulu.. bak kata lina apabila diajukan pendapat utk makan pizza.. "poonz buat lg sedap wei.." saya tak pasti sama ada pizza saya benar2 sedap, ataupon dia ingin mengelak utk makan di pizza hut.. hahahahahampeh..!

dan kini, saya telah mahir membuat ciken cop sendiri.. jgn tak caye okek..!

cara2nya mudah saja.. semudah ABC seksyen 2..
ok, mula2 tangkap ayam.. pahtu proses la sampai buleh digoreng camni..

ni rupa beliau bila dah goreng ngan minyak yg banyak..

pahtu sos dia ni masak smpai mendidih..
bahan2 dia boh la apapon, janji ada blekpaper...

pahtu reunionkan mereka dalam satu pinggan... dan siap..!

terel tak aku? aku bajet kenyang makan ciken cop ni... tp pahtu aku makan nasik plak.. dasar bela hantu raya btol.. ekekekeke..

dan setelah menimbang (lama btol la tak timbang..), akhirnya berat aku ni cecah gak 42kg.. huhuhu.. letih btol nak capai tahap ni.. hasil bersukan ni..

senggat dia dah pecah sbb adik aku pijak kt cerminnye.. gemok btol budak tu..
terpaksa aku lukis sendiri.. huhuhu..


last but not least..
meh layang lagu ni..


huhuhu..

>> sigh..?

No comments: