Sunday 3 February 2008

kenduri kawen.. lagi..

pembuka tirai 2008...

seawal jam 11 pagi, (awal ke?) ahli2 SnAc seramai 5 orang telahpon memulakan perjalanan ke Tapah, Perak dengan menaiki Persona bagi menghadiri majlis perkahwinan Marina Zulkifli dan pasangannya, Azmi.. kami tiba di sana pada jam 12.30 tgh hari..

marina merupakan bekas pelajar SMKA kuala selangor dari tahun 1996 - 1998 dan kemudiannya meneruskan pengajian menengah atas di MRSM Balik Pulau dan seterusnya di UPM.. kini beliau mengikuti tenaga pengajar muda (TPM) di bawah tajaan UiTM.. amek master dalam bidang Food Chemistry.. camner tuh..? hehe..

ni adalah sedutan dari majlis perkahwinan beliau yg meriah itu.. cantik btol beliau yg dah sememangnya cantik itu..

ketika bersanding..

kemudian makan pula..

pengantin dan kami..
the SnAc committee..? hahahahampeh!


jumpa madia ngan yunon di sana..

asalnya kami ingin tidoq saja dirumah rehat ini..
tapi macam jauh plak.. 1.5km tuh..


nmpknya hospital ni lebih dekat, luas dan selesa..
lagipon free.. makan pon free jugak..


sbb driver dah terlajak, masing2 punya la fikir nak pi mana.. lantas terjumpa papan tanda bersurat ni sebagai petunjuk 'blue's clues'..

dan tak semena2 kami 'ter'tiba kt sunway pyramid..
dan 'ter'makan kt Kenny Rogers..



btw, tima kasih kt lina di atas pengangkutan anda dan perbelanjaan anda sempena besday anda.. (yg sepatutnya kami yg kena blanje birthday girl.. huahuahua..).. semoga di tambahkan rezeki yg melimpah ruah dan bahagia bersama ___________ (isi tempat kosong dgn jawapan yg sesuai..)

selain itu, mesyurat SnAc yg tah ke berapa kalinya ni telah membincangkan berkenaan 2 perkara di mana lokasi perbincangan ini tidak dapat ditentukan kerana kereta yg kami naiki sedang begerak dari 1 tempat ke satu tempat yg lain.. antara isu yg dibangkitkan dalam dewan parlimen adalah..

1. lawatan sambil belajar memasak ke Indonesia memandangkan AirAsia kini giat memberikan tiket free (tp kena bayar service charge dan ntah ape charge lg.. macam kena bayar harga tiket jugak la kot..) dan pihak ketua exco lawatan (lina) mencadangkan agar 1 akaun bank dapat digunakan bagi memungut wang (bukan memungut hasil hutan ye mass..) secara bulanan dari ahli2 kelab sehingga wang kami cukup untuk pergi ke sana.. taun bila nak cukup agaknye ni? ahahaha..

2. party tepi swimming pool umah lina (apa nama party ni masitah? beach-wear party?) sambil berBBQ pada raya cina ini.. memandangkan setiausaha tiada pada raya cina ini kerana bercuti2 ke terengganu, kelantan dan kedah, maka, party liar ini ditangguhkan buat sementara waktu sehingga ke suatu tarikh yg ditetapkan kelak..

"Nyah ko dari kelab ini..." <-- slogan kelab yg baru je aku cipta..

Sekian..
yang menjalankan tugas sambil ngelat,
Setiausaha kehormat yg cun..

(tabikkkk hormat!! dari kanan.. cepat guling..)

>> sedikit emosi..

No comments: