Friday 1 February 2008

hari ini cuti..

hari ini aku bangun lmbt.. asal cuti, mesti 'ter'bangun lmbt.. asal 'ter'bangun lmbt, mesti aku cuti.. otometik sungguh.. macam mesin basuh kt umah plak..

btw, harini Hari Wilayah.. ntah macam mana nk sambut ntah..
jd, aku buat2 la sambut kt sunway piramid td.. hahaha..

actually, aku jumpa budak pola ngan akazukinsz.. bincang2 hal dunia sat.. pahtu makan spegeti.. sb lmbt sgt makanan sampai, akazukinsz bg kami makan donat.. aiseh.. feveret plak tuh.. walaupon 1st time jumpa bebudak ni, tp aku mmg tak malu sungguh makan donut org tu.. bak kata org, kalau malu, lapar.. pehh.. tp mmg sedap tahap gaban la..

tanpa berlengah lg, blk tu aku tapau donut kt tempat dia beli.. sapa tak biasa makan, try la beli.. sedap plak donut kt kedai ni.. dan baru aku perasan, fafau penah cerita kt blog dia pasal donut ni.. patut macam penah ku lihat logonya.. huhuhu..

the plastic bag..

"hai, nama kami donut.. selamat berkenalan yer.."

beratur punya la panjang.. dkt sejam aku beratur kerana donut2 ini.. pekerja dia semua melayu.. aku bajet kedai camni biasanya ada pekerja cina.. dah la buat kerja non-stop. cam kilang donut plak.. sempat gak aku usha abg tu 'decorate' donut2 ni.. sbb partition dia sume glass.. nak je aku ngadap dia tgk dia wat keje.. tp kang dia letak coklat cair tu kt pale aku plak.. hehehe..

harga dia sebiji = RM2.00, half dozen RM9.60..
try ah wei.. PASti tak nyesal..

>> mabuk donut..

No comments: