Wednesday 20 February 2008

program main bowling..?

pagi tadi aku lmbt g kerja.. tp aku melencong ke bank dan meng'sms' akak secretary..
"g bank jap.. masuk lmbt sket.." <-- cara2 mengkaver.. hahaha..

dia balas ckp OK.. hah.. lega aku.. sku smpai kt bank, tak bukak lagi.. ada plak bank bukak kul 9.15.. lmbt tul.. aku pi check rekod pembayaran duit kete memandangkan asek bayar kat cash deposit je.. kang tak terekod plak.. mampos aku.. seb baik ada.. huh..

masuk je opis, aku tgk akak secretary takde.. cuti.. nenek dia meninggal.. dia tak kabo pong kt aku.. huhuhhu.. bos plak takdak harini.. so, tak brapa buat kerja sgt , sbb aku dok sakan setup email kt microsoft outlook.. terhegeh2 nak setting.. hehe..

hari ni dapat email dari salah sorg dari 12 orang yg sama2 dalam program training aku ni..

katanya, jom buat reunion (walaupon 1 kampeni, cuma aku je yg dok HQ, 11 yang lain dok kt branch @ kena campak kt project site lain).. so, aku balas la yg aku ni setuju 200% dan mencadangkan utk dibuat kt Midvalley sbb mudah untuk pergi dan dok kt tgh2..

cadangannya nak main bowling dan tgk wayang.. selain dari sesi berkenalan sesama trainee.. dari 12 orang ni, aku sorang QS, lainnya bebudak engineering (civil, mechi & electrical).. masa mula2 masuk, takdak induction ke apa pon.. terus kena cmpak kt department masing2.. tu yg kurang kenal tu.. ada la sorg dua yg aku kenal..

so, ada tambahan peserta program.. kira bukan 2nd batch.. tp batch 1.5.. hehehe.. sbb sorg dia je yg baru masuk.. kira join skali la.. dari email dia yg aku terima, ayat jenis selamber2 dan merapik gak budak ni.. budak civil UiTM.. hehehe..

so, sapa nak join lagi, meh la.. 1 march.. terutama kt 'ezekutip-ezekutip 2 orang tu".. bagi meriah sket nak gelak bila bola masuk dlm longkang... (bajet baguih aa ni..) hahahahaaha... bebudak laki mujur ada 3 org je.. kalo combine gelak diorang tu, mebi takleh lawan ngan gelak aku ni sbb masing2 nmpk 'baik' je.. kunun.. cuma ada sorg la budak bawah umor ni sengal sket..

tu la kerja aku harini.. received email, reply.. sampai kesudah.. tau2 dah kul 5.30.. maka aku pon pulang ke sarang.. hehe..

harini apa kes ntah sejuk sgt opis ni.. terpaksa jalan2 dalam opis ngan stokin merah menyala ni.. dah la baju ijau.. seb baik tak pakai tudung oren.. :P


masa balik, ujan renyai2 tp ada matahari.. tgk cam cantik je awan itu, aku pon snap la masa jem tu.. (macam takdak motif je kan? hahahaha..)


>> mass, jalan2 carik pasal tu 2hb aa.. genting @ PD @ morib @ taman alam..? hahaha..

No comments: