Monday 18 February 2008

kerjaya dan kawan baik..

merujuk kepada tajuk di atas, bagi anda, antara kawan baik dan kerjaya, mana satu yang anda pilih? kawan? kerjaya? mencabar tak soklan ni?

sbenarnya, tak la mencabar mana pon sbb aku memilih kedua-duanya untuk diceritakan kt sini. senang kan? hehehehe.. sila jangan maki aku, okey.. haha..

ok.. mula2 cerita hal kerjaya.. mesti ramai dah bosan.. patut aku taip kt blog kerjaya aku yg terbengkalai tu kan? tp aku malas.. nanti2 la taip kt situ..

hari ini aku buat keja lebih byk dari biasa.. bertubi dan bertimbun2 bos bagi.. dah suh buat cost plan masjid, cost plan kuarters gov plak.. pahtu check 2 tender document, siapkan VO (variation order - mintak approval kt client kalau ada perubahan samada tambah atau kurang dari harga asal kontrak) untuk 2 projek gak.. pahtu buat surat2 lagi...

suma suh buat harini.. smpai siap sbb dia nak bawak pi johor sok..
aaaaaaaaaaaaaaaa.... tekanan sat..
tp sok lusa dia takdak.. dia takdak = takdak keja.. kerja sket2 tu ada la.. so, 2 hari aku kerja makan biskut meri sambil apdet blog sampai muntah.. bes ke? hehehehe..

cerita kedua dalah mengenai kawan baik sayam.. oppp.. saya.. hehehe..
tersasul plak.. menaip pon bleh tersasul ye puan2..

hmm..
dia bernama Noma.. (bukan nama penuh)
mak dia bernama Normah..
adik dia nama wani..
umor wani 6 tahun..
wani ni peramah.. comel plak tu..
pada suatu hari, wani kan... eh.. apsal aku citer pasal wani plak ni?

yer.. berbalik pada cerita cik Noma kita ni..
dia keje ngan developer kt kuantan skrg..
pada satu hari, dia bagi link blog dia kt sayep..
jom serbu wehhhhhhhhhhhhhh...
hahahhaha..

noma, kamera, beg tangan dan tong sampah.."haii.. nama saya Noma..
saya masih single tapi not available.. ahaks..
sekian.. tingtong.."

>> ape kes la dgn sms yg aku dpt malam ni.. sape yg bersalah tu? huhuhu..

No comments: