Saturday 2 February 2008

congrats Beng..

pertama2nya, tahniah kepada Beng atau nama betul beliau, Umar Faruq di atas kehadiran cahayamatanya yang pertama di Australia memandangkan beliau masih menetap di sana.. Beng merupakan ex-classmate aku masa skolah menengah dulu.. beliau juga merupakan pelajar lelaki pertama dari skolah kami yang berkahwin.. kiranya pembuka tirai la.. heh..

bayi lelaki yang chomel ni dilahirkan pada 31 Januari 2008, jam 1.00pm, kat WCH, Adelaide, Australia.. dan baby ni juga berkongsi tarikh lahir yang sama dengan ibunya.. hoh.. amazing..

baby ni dah ada nama.. dan aku suka btol nama tu.. (over plak..)
Umayr bin Umar Faruq..

rupa mummy ke, rupa daddy ni..?

cam shin chan yg tgh tidor.. heh..

Umayr dan daddy nya..

to Beng and Kay... congrats lagi skali..
semoga Umayr jadi anak yg soleh..
so, cecepat aa balik mesia.. kitorang nak tgk dari jarak dekat neh..
angah kata nak bg duit raya kt Umayr.. tapi aku tak tau duit raya apa.. raya cina barangkali.. (aku sedang menabur fitnah)

*thanks to beng sbb bagi aku curik gambar ni kt FS dia..

>> teringat karangan "aku sebatang pensel.." masa skolah dulu2..

No comments: