Monday 25 February 2008

aku dan klon puan sabariah..

pada suatu tengahari yg indah, seperti biasa, acara penggosipan berlaku ketika makan..
berkata seorang makcik yg merupakan seorang secretary ni..

"F, bos ada ckp tak nak ajak g meeting kt Johor?"
"takde pon.. nape?"
"ooo.. dia blom cakap kot.. dia nak g meeting tp takde org nak temankan dia.. N dan S pon takde..", ujar makcik itu..
N & S adalah org penting meeting tu jgk.. setanding bos aku la..
"haa.. nanti2 dia ckp la kot.."
"bila dia ckp tu?", tanya aku balik..
"tadi.. dia kata, elok ajak awak.. awak pon bleh drive.. kan jauh tu.."
(oho.. nak suh aku drive la tuuu...cesss...) - ujarku dalam hati..

wowowo.. wait a minute... tetiba terpikir..

aku?
g johor?
meeting?
ngan BOS?
berdua?
- (dia pompuan aa.. saje bg saspen.. hehe..)
naik kereta dia?
nak suh aku drive?

better dia pikir 8 kali lg..
sbb kereta dia adalah................

compressor.

sekian, terima kasih..

uhukkkk..uhukkk.. (tercekik tulang aku pahtu..)

>> harini bergabung tenaga ngan bos buat kerja.. rasa cam siap thesis bila cost plan aku siap.. fuhhhh... mencabar btol la..

No comments: