Monday 11 February 2008

cuti raya cina..

yaaa.. td aku blk ke shah alam dari sungai petani mengambil masa kira2 8 jam.. owh.. dah macam blk kelantan dah haa.. jem tahap gaban.. krem kaki aku.. huhuhu..

tanpa melengahkan masa, ingin saya paparkan gambar walimah cikgu tadika atau nama btol dia, farihan bersama encik khairul hadi yg bertempat di kuala berang nun.. 1st time aku jejak hulu terengganu ni.. nmpknya, town dia lebih maju dari tanjung karang.. apa cer? hehehe..

bermula pada jam 10.15 pagi, pihak pengantin pompuan berarak ke sjid bagi mengikuti majlis akad nikah yg akan dimulakan pada jam 10.30 pagi di masjid berdekatan.. dan tak semena2, aku menjadi pembawa cincin pengantin lelaki dan turut dok dlm kete merc bersama pengantin.. adakah aku ingin menumpang glamor atau ingin mendapatkan keberkatan pengantin? layangg.. hahaha..

10.30 pagi - akad nikah
12.30 tgh hari - bersanding

ni adalah sedutan dari majlis berkenaan..

masa pengantin lelaki cuak2 ayam..

yess..! pengantin pompuan gumbira pah disahkan menjadi bini org..
(harap2 mak mertua dia tak tengok adegan ni.. haha..)


tahniah! anda telah memenangi mas kawin sebanyak 8,888 rupiah..

salam.. salam.. jgn durhaka kat laki..

ini adalah lakonan semata-mata..
(aku pon tak brape paham situasi ni..
ape yg diorang cuba perjuangkan tah... lawak tul time ni.. hahaha..)

dah macam barbie doll versi melayu plak aku tgk..

pak.. pak.. kebum.. kebum..

pengantin yg pinky..

masa bersanding..

owh.. nyesal aku tak curik sekor udang tenggek ni..
sampai masuk dalam mimpi..

ada lagi gambar dia.. lenkali plak..
apepon, tahniah kt para pengantin itu..

kenduri puan jamila plak, aku tak sempat nak g sbb lmbt smpai ke kelantan.. cuma sempat shopping sket2 kt bukit bunga nu.. huhuhuhu..

>> harini nak amek leave half day la.. masuk petang.. otak jem same ngan jem kt jalan tadi.. (kukuh tak alasan?)

No comments: