Thursday 28 February 2008

Emo..

perkara-perkara tensen kembali muncul hari ini..
jem? salah... salah...
mmg federal jem tp aku ikut saranan An, ikut emergency lane...
hehheheehe~~~~~~

mai aku list... <-- bunyi cam banyak kan.. :P

1. aku tertekan sbb takleh rekues lagu kt dj awie di fungkur.fm sbb YM aku tetiba disconnect pahtu takleh reconnect balik.. <-- ni pon jadik kan.. hahaha..

2. tengah rajin buat kerja, kena kemas barang2 kt meja sendiri plak.. buang barang owner sblm ni.. lantas dah spoil mood buat kerja..

3. keluar opis lmbat sbb bos tanya pasal dokumen yg dia mintak aku check tp aku tak sempat buat.. (ke lupa?) 5.35 baru aku buat..

4. masa main futsal, aku tak mampu nak jaringkan gol walaupon lebih 5 kali peluang muncul depan mata.. mungkin kaki aku dah jadi kerusi (baca: bangku)..

5. bateri tepon kong se kong-kong nya.. kingkong pon tak kong camtu.. (apa aku merepek ni?) nak call sapa2 pon takleh..

6. laki aku (baca: BuJaL) buat hal.. alarm kereta tak function.. so, aku takleh masuk dalam kereta.. macam2 dah dibuat kt natang alarm tu.. cuma blom pijak dan gelek ngan steamroll je.. atau cincang dia ngan blender..

7. dalam hal kecemasan itu, suma orang2 penting yang aku call, suma tak menjawab.. mula tekanan jiwa.. sb baik ada insan prihatin datang memberi bantuan.. terharu..

8. kredit tepon plak abih.. time ni mula la nyesal tak pakai post-paid.. takleh nak call sapa dah.. public phone pon takdak.. sengal~~

9. appointment aku yg penting tu ngan amoi kt KL terpaksa dibatalkan kerana 'kekejangan' BuJaL di lokasi bersukan..

10. bilik aku banjir lagi... tp seb baik ok sket dari smlm...

tekanan jiwa dilaporkan.. roger..!!
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...

>> thanks Rayer.. kalo tak, mesti aku tgh tido kt tayar BuJaL skrg ni..

No comments: