Saturday 23 February 2008

aku dan futsal..

harini aku join tournament futsal kt UM. nama team aku Yuhoo.. beh tak? hehe.. ada lagi nama team bes2 dan pelik.. setiap kali urusetia panggil nama kumpulan (especially team budak laki) untuk masuk main, keje gelak je sume org..

"perhatian kepada Team Meet Uncle Awam dan Kenderaan Berat, sila bersedia di gelanggang 1"..
"perhatian juga kepada Tanah Melayu dan Apa-apa Pon Tak Boleh, sila bersedia di gelanggang 2"..
kahkahkah.. hampeh sungguh nama team.. aku membayangkan lori masuk kt court bila dia panggil Kenderaan Berat masuk utk main.. hahahaha..

ni sebahagian gambar sepanjang perlawanan..

posing dulu..

dgn An..

dgn goal keeper = president kelab sukan kampeni aku..

memegang iguana yg berkeliaran tepi court..

tgk la besar mana iguana tu.. huhu..

gambar team..

layan ABC pah game..

ada cerita panjang, nanti aku tulih.. ngantuk plak.. layan je la gambar2 tu dulu.. huhuhuhuhu..

>> dah flat..

No comments: