Wednesday 12 March 2008

Surat untuk Bos..

Kepada Bos......

Saya mohon maaf kerana hari nie saya terlambat lagi datang ke pejabat. Saya tau, termasuk hari nie, saya dah 10 kali lewat ke pejabat. Ampun Boss, tabik spring 60X....!!!

Saya tau sepatutnya saya masuk pejabat pukul 8:30 pagi. Tapi oleh kerana lewat, saya terpaksa sampai di pejabat pukul 9:00 atau 10:00 pagi. Tapi percayalah Bos, saya bukan sengaja. Keadaan yang buat saya begini. Saya bangun awal Bos... Pukul 6:00 saya dah siap mandi dan pakai baju. Saya turun dari rumah saya pun awal jugak. Bos pun tahu saya just duduk Kampung Kuala Belit, dekat jer.....

Akan tetapi Bos, bila sampai dipersimpangan jalan, saya jadi pening Bos. saya percaya kalau Bos sendiri berada ditempat saya, Bos pun mesti sampai lewat jugak ke pejabat. Percayalah Bos, saya tak bohong. Kalau Bos nak tahu kenapa saya selalu lewat ke pejabat, meh sini, biar saya tunjukkan. Sila rujuk ye gambar yang dilampirkan..

Yang benar,
Pekerjamu yang disayangi..


p/s : harap Bos.....maafkan lah saya....yer...ummm chak!

>> hehe.. hampeh tul.. kalo buat alasan bebetul gini kt bos, mesti aku kena bunuh secara ngeri.. haha..

No comments: