Tuesday 25 March 2008

POTC Returns..!!

pirate of the carribean (versi pompuan) returns... huh..

peace bro..!

gua malas nak citer apa dah jadi.. komfem korang bleh tau (mana yg telah tau) apa yg dah jadi memandangkan benda ni sering terjadi (masuk ni kali ke-3 dah dalam masa setahun) dan berharap ia tak jadi dah sebab gua letih jadi diri gua sendiri dan menjadi bahan eksperimen dokter hensem.. dah la hensem, tampan, bergaya dan macho plak tu.. patut gua tak penah jumpa dia. sbb dia jd dokter. kalo dia jd QS, barangkali besar kemungkinan kami akan bersama.. rasa nak bercinta je ngan dokter tu tadi..

ehhh... adakah gua telah tersasar dari topik sebenar? adakah gua telah lupa diri? abaikannn..

gua MC 2 hari.. harini & sok..
ok, mata gua dah kepedihan..
sekian..

p/s: sapa nak melawat, bawak burger mekdi fillet-o-fish ok gak.. takyah susah2 sgt ye..

>> kepala kipas bilik aku dah patah tetiba.. ntah sapa buat. cam tau2 gaji dah dkt.. huhuhu..

No comments: