Thursday 27 March 2008

suku abad..

alhamdulillah di atas segala kurniaan yang telah Allah berikan sehingga ke hari ini..

..kejayaan dalam membina kemampuan dan ketabahan diri dalam meneruskan kehidupan tidak kira di waktu gembira atau sedih, susah atau senang.. semoga ketabahan ini dapat diteruskan sampai bila-bila.. syabas untuk diri sendiri.. fighting!

..keluarga dan saudara-mara yang menyokong tidak kira dari segi mental atau fizikal dari dahulu, kini dan selamanya.. walaupon dah 10 tahun tak cukup seorang ahli keluarga yg merupakan insan yang terpaling amat penting sekali dalam idup aku, i just wanna let u know, i've made it, dad.. huhuhu.. dan tanpa kalian semua, aku takkan sampai ke tahap yg mampu aku banggakan setakat ini.. peace..!

..juga rakan-rakan yg setia membantu tidak kira apa jua situasi.. sedia memberi nasihat dikala aku tersasar dari jiwa sebenar.. sedia memberi sumbangan material dikala mengalami kedaifan.. sedia mendengar walaupon tak ingin apabila aku memerlukan medium untuk menerima luahan.. sedia memberikan aku bukan sekadar tisu, malah tuala apabila aku kesedihan.. sedia merasuah mak aku dikala korang memerlukan aku untuk turut serta dalam aktiviti ke'masyarakat'an anjuran korang.. sedia mengeteh dikala aku kesangapan.. sedia bertanya kabar apabila aku 'hilang'.. sedia mendoakan aku dan ucap selamat tatkala aku berjuang demi sesuatu yg akan datang.. tima kasih korang.. kalo aku ada duit 8 juta, pasti akan aku hadiahkan BuJaL setiap seorang..

dan entry ini aku dedicate kepada mereka2 di atas bersempena genapnya kehidupan aku pada tahun ke 25 pada hari ini.. thanks to all..

regards,
che poonz
..


me & jamila.. when i was 3 months and she was a month..it's me and my cousin, jamila..


>> semoga ditemui, apa yang di cari....

No comments: