Sunday 23 March 2008

presenting..!!

hari aku malas nk taip cerita.. apa kata kita tgk cerita bergambar pulak..
semoga anda terhibur..

view dari kejauhan.. jauh kira-kira 2 meter..

mesti penumpang gembira dan bahagia bila dok belakang..
(sambil menahan muntah.. heh..)


sambil baring pon boleh menikmati cik kitty ni.. ahaks..

aku nak curik yg kaler itam tu, tp dia tak bg plaks.. dekuk..

aku suh dia taruk bulu2 kt gear tu memandangkan kawasan tu je yg blom dihias..

ramainya kuceng.. rasa nak goreng buat kari..

tgk kt meter tu.. nmpk tak ada apa? huhuhu..

view ke dalam kereta..

kt but blkg.. rasa nak blg lumpur je kasik kotor.. hehe..

kt airpress@visor.. dia yg beriya suh aku snap gambar ni.. aku terpaksa.. heh..

peace bro..! errr.. gurls.. heh..

ni yang paling tak tahann... siap luv2 tuu.. adehh..

nampaknya BuJaL aku dah transformed jadik kereta helo anak kuceng ni..
amacam? korang jgn nak kutuk gua aa..
hahahaha..

actually, ni la kereta seorang jejaka yg bukan nyah iaitu kawan baik puan rafidah (dia lagi..).. pid, aku tau, ko pasti rindukan imej kereta terbaru pak uban ni.. bleh la kita ngutuk sesama pahni... hahahaha...

untuk pengetahuan ko, dah makin menjadi2 dah dia ni.. mujur blom tukar kaler pink.. huhuhu.. time ni dia dtg umah aku amek drawing.. kena ragging ngan aku buat taking off sampai muntah.. hehe..

sekian saje laporan untuk kali ini..

>> majulah sukan untuk kuceng.. hahaha..

No comments: