Thursday 13 March 2008

parti halaman rumah..

tadi (jam 9 malam) sambut besday ahli2 keluarga yg besdaynya jatuh pada bln mac iaitu besday adik, maklijah dan budak pompuan mana ntah..

asalnya, aku nak open the table (heh..) kt sebuah restoren kt seksyen 24. masa dok dlm jem kira2 kul 6 ptg, teringat kt encik mohd abang kata haritu nak buat bbq kt umah dia smpena cuti skolah. lantas terjahan melalui tepon dibuat..

"helo abg.."
"haa.. nak ajak pi majlis tahlil Dato' Z ka?" - kata beliau tanpa memberi salam.. (dia ckp camtu sbb dia tgh buat projek landskap kt umah anak Dato' Z tu.. huhuhu..)
"apa? majlis tahlil?", aku kaget..
"ha la..", jawab dia..
"majlis tahlil apa.. kami nak buat makan2 la.."
"owh.. ingatkan nak ajak pi majlis tahlil td.." - cehh.. ada plak..
"abg kata haritu nak buat makan2 kan?"
"haa.. awat?"
"buat malam ni ok?"
"mlm ni? ok......"
"dan ka nak beli2 barang suma?"
"alah.. bkn byk pon.. sket ja.."
"ok aaa.. kira jadik la ni"
"haa.. jadik"
pahtu kami makan smpai senak.. huhuhuhu..
ni ada la sket gambar2 yg kurang kualiti dari henpon cap ayam aku..

laman umah dia yg agak tenang dan menarik..
(pokok teratur sbb landscape architect la kata..)

fariz haiqal.. anak abg no 3 = bongsu..

alisha dan mak lijah.. obsess ngan kek besday..

menonton tv ngan adik dan abg..
(aku dah jd yg terpaling renek plak skrg.. adehh..)


encik mohd emak dan sister-in-law ngan kanak2 itu..

haiqal yg baru bleh berjalan beberapa langkah..

cukup setakat ini.. aku sudah kemengantukan..

>> layangggg...

No comments: