Wednesday 5 March 2008

apakah itu game?

gara-gara si Rayer paksa aku accept dia utk join sejenis game berperisa mangga ni, aku kini sudah mabuk berperang di sini.. dah makin melampau dari dia.. aku kemabukan.. huhuhu..


kepada sapa2 yang ada facebook tu, meh la add aku.. pasti tanah kamu akan aku takluk dalam masa beberapa saat.. amacam? ada berani? (owh.. riak dan takaburnya aku)

p/s: huit, Rayer.. pangkat aku hampir naik dari ko dah ni walaupon askar aku tinggal 92 org dari 1500 org.. huahuahua.. sia2 aku MC 2 hari.. dokter suh berehat. tp aku g main bendalah ni plak.. ni suma hang punya pasal.. (mari mulakan acara tuduh-menuduh dan tundingan jari plak..)

>> sok kembali bertugas diperbatasan.. kekanda di medan peranggg.. adinda di medan perang jugak.. sama2 berjuang, sama2 berbakti, untuk diri sendiri.. (ulang lg 8 kali)

...semangat bekerja kembali... (kunun..)

No comments: