Tuesday 11 March 2008

chantek gadis itu..

semalam aku cuti, bos kerja.. harini aku kerja, bos cuti..
tea lady pon cuti.. kena buat air sendiri..
bos cuti = kerja takdak.. kalau ada pon, yg last week punya sket2..

memandangkan goyang kaki itu sudah membosankan, aku test buat kerja lain plak misalnya..

- main game
- berlegar2 dalam ofis
- mengacau secretary bos yg sedang berceting
- makan roti
- membaca kisah journey syarifah mazlina yg pi ke north pole (diberi percuma kepada company sbb as platinum sponsor la katakan..)
- tido
- apdet blog

huh... bosang tahak gabang..

sebagai penutup, mai dgr lagu yg ditujukan kt aku ni.. hehehe..
..Chantek by Altimet feat Adeep Fabulous Cats..



chantek..
sechantek suria menyinar
seindah bunga yang di taman..mekar...
chantek...
dirimu buat ku tertarik..
menghilang segala prasangka di jiwa...
ohh chantek...
sungguh aku cinta kamu...


>> somebody said that if BN combined with PAS, the 'logo' would be like this.. hehehe.. kt siam dah ada.. hehe..


~ whatever..

No comments: