Saturday 29 March 2008

PTPTN dan penghutang..

takot tak tgk tajuk di atas?
sapa tak pernah berhubung ngan PTPTN, mmg tak cuak..
sapa yg pernah ada pertalian nyawa ngan PTPTN, komfem cuak2 ayam punya.. lebih2 lagi bila teringat akan nikmat makan2 sedap, beli barang bes2, pi jalan jauh2 guna dana tu sepanjang diploma dan degree dulu.. hahahaha..
amekkk..!!

utang aku tak banyak..
diploma ada la 15K..
degree dlam 14K..
total 29K sahaja..
pahtu add 4% admin fees annually..
skrg dah jadi 30K plus..
kwang3...
adakah aku patut masuk one in a million..?
tapi lagu apa aku nak nyanyi?
lagu sep..sep..sep.. tom..tom..tom.. aci tak?
agak2 kena maki tak ngan paul moss?

hehehehe..

ekceli, aku try nak bayar ptptn for the first time td..
via online plak tu..
(maklum la.. baru activate maybank2u.. hehehe..)
tp web dia ada maintenance ka apa td..
macam tak bg aku bayo je kan....
ahaks..

so, today aku dah letak link PTPTpuN kt senarai link aku tu..
sapa nak bayar, sila la click ye..
selamat mencuba..
bayar tau, jangan tak bayar..
hahaha..

rentetan ngan peristiwa aku mengaktifkan maybank2u aku tu, aku dah berjaya bayar bil tenet td.. batak btoi rasanya..
ahhh.. lantak pi la..
janji berjaya..
hahaha..

>> mai masuk blog cikGu BuDzu kita ni.. kemain dia la ni.. siap blog2.. bleh tunjuk kt anak cucu nanti kot bila dah bersara.. hehe.. cikgu Budu, jangan lupa bayaq ptptn oii.. hahaha..

No comments: