Friday 21 September 2007

sesi mencari kerja lain..

last few weeks, aku pi umah abg kt kota damansara. pinjam paper the star. hm.. ada byk vacancy utk position QS ni.. ada la 2 aku apply.. 1 kt UEM Builders. dan past few days, aku dah dapat feedback menyatakan permohonan sedang diproses.. hopefully dpt la dipanggil untuk pi interview..

surat UEM dan paper the star..
dan 1 lagi, apply kt SUNWAY Group.. hm.. menarik jugak ni.. dan semalam org Sunway dah panggil aku utk di interview minggu depan. try tes je la.. kebetulan, abg aku pon apply kt Sunway tu as Landscape Architect. kalo dapat, dah adik beradik join Sunway plak.. adeh..

yg best, 2-2 position ni, ada kt Penang. bes jugak kalo dok Penang. tiap2 minggu bleh balik kampong.. sapa nak jumpa aku, kena la pi Penang.. buat appointment dulu eh.. hehehehe..

yg pasti, cuba je la dulu.. ada rezeki, ada la.. InsyaAllahhh...

>> akhirnya, zaman papa kedana dah berakhir... terharu... wuuuuuu...

No comments: