Sunday 23 September 2007

Back to school.. Siri II

handballsukan kebanggaan cikgu sham.. bola baling.. asek2 johan je.. pahtu kami johan gak, johan rentung. hohoho.. time ni pecah tradisi sbb team aku, bawah 18 tahun, kalah kt semi final.. time tu rasa kecewa nak mati.. mebi sbb over confident kot.. tp time ni sukan kt skolah mmg tiptop la.. sampai rasa skolah tu macam skolah sukan plak. time musim sukan, ilang sume org dalam kelas. heh.. wa caya sama lu, wahai para atlit skolah.. btw, kelihatan disitu, cikgu zuraidah, cikgu samihah dan cikgu shahril..

tescher nurulbebudak kelas aku, 2 Taqwa 1997.. bergambar ngan teacher nurul yg cun sblm beliau pindah.. teringat kete dia iswara merah ke ape tu.. dah la cun, sporting plak tu.. patut la sume budak laki rajin je blajar mase dia ngajar.. tak tido pon.. hehe..

jerseyyeah... hasil jualan mase PIBG ke ape, untung, beli jersey adidas beramai2.. mase tu, t-shirt tempah yg ada tulis2 tu dah tak bes lagi dah.. beli jersey plak.. dulu pakai rasa ok je.. skrg pakai rasa gedabak plak. shrink ke aku ni? lokasi penggambaran di court bola tampar tepi aspuri berlatarbelakang kan padang skolah sebelah..

handball lagigambar majalah utk player handball.. under 15 & under 18 tahun 2000.. nak spm pon sume rancak lagi bersukan sbb mase tu skolah blom stopkan lg kegiatan sukan bagi bebudak nak spm. hm.. piala yg same je dok depan tu.. yg tukar cuma player dari lain2 jenis sukan je. bola sepak pon yang tu, hoki pon yang tu, pingpong yg tu.. catur pon ade gak ke piala tu? tasneem ade piala gak ke? hehehehe..

forummasa ni ada forum cinta ape kebenda tah.. bec kitorang organise. tp aku tak ingat, aku ada amek bahagian dalam ape2 ke mase ni ntah. nmpk sgt tak amek bahagian.. haha..ni boleh dikira semua dak pompuan bec aku yg ada. photographer je tak masuk.. sape ntah. aku teka je..


>> to be continue.. bila ada kelapangan.. kehkeh..

No comments: