Sunday 2 September 2007

bowling @ PAS..

harini aku dgn tiba2 'ter' jadik penganjur sukan bowling peringkat sebahagian ahli alumni smkaks.. kehkeh.. ia bermula apabila Iylia ajak aku main bowling, lantas aku nak war2 pada rakan terdekat. tah camna, dah war2 skali kat conference YM yg biasa dihadiri oleh kawan2 skolah dan juga para senior yang rajin ngelat ketika bekerja. hehe.. maka, satu agenda telah diatur secara tak semena2.. 3 lane di booked kt Plaza Alam Sentral pada hari ini jam 3 petang.

kejohanan tak rasmi ini dihadiri oleh angah, minah dan 2 orang adik beliau, kak am dan husband serta baby ain yg chumel, iylia, fiza, adik dan zaman, hezlin dan bob, golox, rayer dan adik beliau, jibam, cport dan juga aku... tak lupa juga kepada pemerhati bebas yg datang utk makan je, kacap..

sebahagian dari pencabar2 terdekat..
tima kasih kt angah yg bawak makanan yg banyak tu.. cam picnic plak.. kehkeh..

baby ainbaby kak am yg telah di'lauk'kan pada petang td..

kejohanan ini dimenangi oleh encik Golox yang sanggup sungguh turun dari Batu Pahat semata2 nak mencabar aku.. tempat kedua oleh aku dgn purata 113 pin. alaa.. brape pin sgt aa bezanye tuu.. hehehe.. dan tempat ketiga jatuh kepada Rayer yang beza pin kira2 dua saje.. (yang pasti, ko kalah gak Rayer.. hahahaha.. - gelak jahat)

apepon, semua org nmpknya gembira dengan prestasi masing2 dan diharapkan permainan seumpama ini dapat diteruskan pada masa2 akan datang.. ecehhh!

setelah itu, kami pon sambung mengeteh di Kedai Kopi tepi tasik shah alam tu.. masing2 m'order air dan mkn hamper pemberian cport (tiba2 dikeluarkan dari kereta beliau).. terkenang kisah ketika zaman kanak2 apabila pelbagai 'jajan' dipamerkan di atas meja.. sampai kenyang kami makan 'jajan' tu...

setelah azan mahgrib berkumandang, masing2 mula mengundurkan diri... tamat untuk hari ini..

"majulah bowling untuk pusat bowling".. hehe..

>> gua dah ada wireless internet kt umah.. jemput la datang bertandang.. ;P
>> tahniah to Laila (Ella) yang telah selamat melahirkan 1st baby girl seberat 3.1 kg di Shah Alam pada 28 Ogos 2007 jam 12.26 am.. skrg berpantang di rumah family beliau di Bukit Kuching..

No comments: