Saturday 22 September 2007

back to school.. siri I

jumpa gambar-gambar lama zaman skolah.. di scan..

choral speaking..astaghfirullah.. camner la aku bleh terjebak masuk choral speaking ni ha.. dah la dok dpn, tgh2 plak tu.. malunye.. tapi, kalo malu, takde plak pengalaman naik pentas kan.. nak harap dapat pelajar contoh, sampai grad kt U pon tak dpt.. hahaha.. masa ni, juri bias.. patut kitorg menang, sbb semua skolah pon dah bajet kitorg menang. dan sape menang secara otometik bleh wakil g kebangsaan ke mane ntah. last2, tuan rumah gak menang. kitorg no 2. bkn bes pon persembahan diorang.. cis kau juri..

cikgu sallehmasa bercinta diam2 dgn cikgu salleh. lantas kami berdating kt tepi sungai di Lembah Bujang ni.. hahahaha.. tu aku fitnah diri sendiri je tu.. mase ni trip free khas utk exco2, para pengawas dan student form 5 ke penang, kedah dan perlis.. tak lupa, singgah kg aku gak.. dah rupa cam kenduri kawen masa tu.. 3 bas dtg kt kg.. hohoho.. btw, muslimah tak aku mase ni? ehehehehe..

skodengni depan kelas aku, 5 Amal.. masa ni mula2 belajar "apa itu yang dinamakan skodeng.." An ngan Nad yg ajar aku ni.. diorang suh skodeng kt musolla.. (aku fitnah lagi..)

sandwichteam sandwich yang dianggotai oleh bebudak pompuan 5 Amal dan Hidayah dan diketuai oleh angah ngan masitah.. hahaha.. siap kantoi toaster lagi ngan cikgu dollah.. maka, tanpa rasa belas kasihan, beliau membongkar kegiatan itu di perhimpunan hari isnin tu... huhuhu.. seb baik sume tak kena pape.. cuma kelas hidayah je MALU sket2.. sbb cikgu dollah kate kelas hidayah yg buat.. haha.. aku rase cikgu dollah nak gak sket roti sandwich tu.. makan lupe nak ajak dia.. ko aa mas, tanak ajak..

geng kapak..hm...mase koya bergambar pah mkn2 sambut besday shida ke sape ntah.. ujung minggu. takde orang kt area skolah tu, tu yg sakan tu.. tu blom posing2 pandang tempat lain lagi.. klaka dow..

teluk batikni trip g perak. kalo tak silap, anjuran ELS (english language society). nak tau g mane? g spital tanjung rambutan.. bunyi cam kelakar, tp korang penah g tgk ke ape ada dlm sane? ha.. insan terpilih je yg bleh pi masuk.. hahahahah.. pahtu singgah kt Teluk Batik. tak mandi manda pon. taktau la bakpe singgah situ. saje2 kot.. sbb driver taktau dah nak g mane kot.. ehehe..


>> to be continued..

No comments: