Friday 28 September 2007

Persatuan Bayi2 Peringkat SMKAKS..

mula2, crita pasai baby Ella (Laila Sidek).. kawan aku masa skolah SMKA Kuala Selangor dulu. masa baru bersalin haritu dah pi tgk tp tak amek gambar.. ni aku dah pi grab kt fs dia.. muka jepun abih.. pipi ikut mak dia, mata ikut bapak dia.. seb baik kening tak lebat. kalo tak, ada la klon shin chan.. hehe..

nama baby pompuan yg tomey ni.. Nayli Batrisyia.. bukan main nama anak2 zaman skrg.. aku rasa, budak ni darjah 2 nanti baru reti eja nama sendiri ngan betul.. ehehe..

Nayli Batrisyiacomey nyeee..


ha.. ni pon baru bersalin.. baby kepada Dini (Nurul Dinie).. skolah ngan aku kt SMKAKS gak.. nama anak dia Naurah Damia.. tu dia aihhh.. bleh tahan comeynye ni.. tp lom tgk secara live lg.. tah jumpe nanti, dah berlarian dah budak tomey2 ni..

aku grab kt fs dinie..ni cam korea plak.. hehehe..

ha.. elok la tu.. jgn dtg mintak duit raye dah la.. haha..

>> tunggu pid plak.. hehehe..

No comments: