Saturday 8 September 2007

convocation ceremony lagi..

venue : PICC, Putrajaya
session : 1st session (early morning)
related IPT : UniKL (BMI, MFI, GMI, blabla..)

konvo abg aku kt PICC. Grad in Bach. in Engineering (Electronics) from BMI.. btol kot nama kos dia camtu.. heh.. pagi2 dia pi dgn mak dan makcik aku.. aku pi kendian dalam kul 11.00 pagi.. sepatutnya aku kerja half day harini. tp telah berjaya me'msg' bos..
"assalamualaikum encik.. saya tak masuk ofis harini. ada hal personal.."
komfem aku kena basuh isnin ni sbb keje tak siap lg.. hahaha.. pedulik la. janji smpai gak kt PICC tu.. puas ati aku walaupon siap sesat.. bengong sungguh. kt situ pon bleh sesat. dah nmpk PICC tu tp tak sampai2.. last2 aku redah tasik tu. hehehe.. aku tipu je.. haha..

hm.. setelah berakhirnya majlis konvokesyen itu, maka berakhirlah pengajian 4 org dari 5 org adik beradik ini.. tinggal la adik yg masih terkedek-kedek nak amek PMR taun ni.. letihnya tgk budak skolah belajar.. jauh lagi perjalanan dia utk mencapai ke tahap aku skrg ni.. PMR ~ SPM ~ DIPLOMA ~ DEGREE... ayark! penin paler rasa.. hohohoho..

>> Kerispatih @ Anugerah ERA 2007.. bes2..
>> gambar boh kendian.. cable ilang plak dah..

No comments: