Wednesday 31 December 2008

mari layan cerita..

harini aku buat kerja cam biasa.. buat claim ke client.. dan macam biasa, aku rujuk kepada pakar (baca: boss aku).. anak dia ada dalam bilik dia.. perkara biasa bagi ibu2 di opis ni membawa anak mereka ke opis setiap kali cuti skolah.. begitu juga boss aku..

sambil aku diskas ngan bos aku psl claim, anak dia tgk crita korea.. peh.. layannn.. lama aku tak tgk crita korea, jepon ni.. sbb malas nak donlot.. skali tgk mmg susah nak stop.. paling tak tahan, siap bercucuran plak.. (ikut mood cerita)..

pahtu bos aku ckp, jom aa layan citer korea time lunch.. ohh.. dia promote plak kt aku.. skali jenguk kt pc dia, dia layan online je.. takyah donlot2 dah.. ini perkara menarik ni..

maka bos aku pon kongsi link web tu.. siap tulih kt kertas aku buat calculation claim tu.. tak agak2 tul bos aku ni..

>> sok cuti lagi.. sep duit minyak.. (harap2 tak kuar jalan2 carik pasal la..)

No comments: