Friday 5 December 2008

selamat hari raya haji..

baru-baru ni aku telah termiss satu panggilan tepon misteri. tepon hari ahad, ketika aku sedang khusyuk makan nasik minyak Jibam kt klang.. mungkin masa tu aku tgh ambik gambar kt kek pengantin bersama para senior aku tuh..

setelah beberapa hari, pid tepon tanya aku dapat ke tak interview kt jkr. bila di check blk, rupanya, panggilan misteri itu adalah dari jkr.. apa kes org jkr keja hari ahad? macam aneh plak..

setelah beberapa hari mencuba menelefon balik (setelah tensen sbb xtau nak call sapa), akhirnya aku dpt gak booking hari interview.. 13hb.. hari keramat..

yeryer je aku ni.. takpa la.. test market la kata.. kalau tak dapat, kita pi sogo plak pahtu.. shopping.. hehe..

>> away dari 6 - 10hb.. balik kg.. raya.. dan jumpa orang.. hehe..

No comments: