Tuesday 16 December 2008

yelaaa.. aku apdet la ni..

amboi.. dah ramai saun aku pasal aku tak apdet2.. aku tak bizi tp modem rosak..

smlm aku tgh dok kutuk2 psl modem kt lina (masa tu dia mai kt umah aku), aku on la pc.. dgn tak semena2, tenet berfungsi seperti biasa.. (nmpk icon kompiter dkt clock tu kelip2).. rupanya dah tukar daaa.. tp itu adalah malam td ok.. bkn las wik..

semalam aku hangin tahap gaban hanya kerana seketul sabun mandi smpai rasa nak tikam org terdekat.. tp aku dah luah kt lina (sbb dia datang umah aku.. naseb la..).. so harini emosi aku seperti biasa..

harini plak aku telah mengofer diri kt 'org itu' untuk membuat esimennye (sebenarnya nak carikkan sumber) bertajuk Maritime Defense.. esimen adalah berbentuk esei 3000 patah perkataan.. oleh kerana aku ingat internet mmg dilahirkan utk mendapatkan sumber camtu dan juga sebagai tempat di copy paste, sbb tu aku dgn riaknya mengofer diri tu..

setelah aku search kt yahu, tak banyak article yg crita pasal tu.. plak tu aku pi baca 1,1.. kepala aku rasa semacam.. pening.. loya pon ada.. aku rasa buat thesis masa degree dulu pon tak camni.. rupanya baru sedar, aku tak sarapan pagi..

jadi, lunch td, aku beli nasik dan sup daging dan air asam..
dah kenyang.. mengantuk plak..
krohhhhh...

tamat..
(sengal tak entry aku ni?)

>> mas, org yg tlg survey hotel tu kata hotel tu bes. strategic. dok kt balcony, kaki bleh cecah air laut.. (kata beliau dgn nada sindiran setelah aku kata nak hotel btol2 tepi laut..)

No comments: