Friday 26 December 2008

hari ini aku kerja..

fakta berkenaan aku untuk hari ini..

1. aku merupakan salah seorang dari 4 org yang hadir di ofis harini.. jumlah pekerja di department ni adalah 25 org..

2. aku buat kerja main-main pagi tadi.. tgh hari plak aku rajen bekerja smpai termiss waktu lunch.. ini disebabkan oleh seorang manager aku (yg sepatutnya bercuti) dtg tiba-tiba kt opis dan meminta aku menyiapkan claim yg septutnya di submit harini..

3. aku lunch pada jam 3 ptg.. (setelah hampir pengsan)

4. aku t'ingin makan kfc.. tp sbb jauh dan cwgn terdekat masih belum bukak, maka aku mengambil kepututsan utk makan di gerai berhampiran. aku menghabiskan nasik goreng dalam masa yang lebih cepat dari biasa.. (lapar tahap Gaban Z)

5. aku kemudiannya menuju ke sebuah farmasi yg jauhnya kira-kira 1800 hasta dari tempat mkn.

6. sebelum smpai ke farmasi berkenaan, aku 'ter'masuk ke sebuah kedai baru yg menjual barang2 dari jepun. abih la RM10 beli benda2 merepek tp agak berguna..

7. aku sambung jalan ke farmasi melalui cawangan kfc seperti yg diceritakan td. yaa.. tertera perkataan 'KINI DIBUKA' pada pintu hadapan.. arrrrggghhhh...! (tekanan jiwa dilaporkan)

8. akhirnya aku smpai kt farmasi dan membeli pati prun yg dicari2 selama ini.. (tempat lain dah abih stok)

9. setelah hampir 2 jam (dah kul 5) aku berlegar di luar opis, aku pon pulang ke opis..

10. blk opis, pintu bilik bos dah tutup.. ya.. aku dah tau, dia telah pon pulang ke rumah.. LEBIH AWAL DARI BIASA.. hehehe..

11. aku pon nak balik dah ni.. LEBIH ON TIME DARI BIASA..

hahahaha..

>> chayok.. chayok..

No comments: