Tuesday 2 December 2008

kanak-kanak rebena..


gambar diatas diambil sempena majlis konvokesyen anak menakan aku yg tadika tu.. diulangi, dia yg tadika tu.. konvo ok.. kt dewan SUK kt shah alam nu.. kalau dia tak konvo kt situ, mmg tak jejak la aku kt SUK nu..

aku masuk dlm hall, kaget sat. hall tu lagi besar dari dewan aku konvo masa kt itm.. peh.. rasa macam nak tadika lagi skali plak.. hahaha.. nak dijadikan cerita, mlm tu dia kena perform wakil tadika cawangan dia. rupanya tadika dia ni ada byk cawangan. mlm ni saja, ada la dkt 500 budak yg perform. dah nama pon budak2, umoq 4-6 tawon, mesti la ada yg out of control kan.. gila lawak.. tgh2 berlakon, bleh berenti tgk penonton, pahtu gelak sakan smbil lambai. mebi budak tu nmpk family dia kot kt bwh tu.. pahtu cikgu dia tegur, sambung blk berlakon.. hahahaha..

anak menakan aku nyanyi nasyid ramai2.. cam koir pon ada gak aku tgk. hampir aku tak cam dia sbb kecik sgt..

esok tu, celebrate birthday dia.. kek lagi besaq dari tuan..
layannn...

>> kan dah terapdet..

No comments: