Thursday 11 December 2008

jalan2 ke umah cikgu Budu..

selamat hari raya aldiladha..
raya baru ni aku makan daging korban banyak..
seb baik aku takdak darah tinggi..
utk pengetahuan semua, biasanya kt kg aku daging korban tu buat sup..
pahtu daging tu cicah dgn air asam..
pehhhh...

balik kg haritu aku dan jgk pi umah budu..
nama betui dia Dzurainee..
budu tu classmate masa kt itm..
sama gak ngan laki dia, budin..
aku saja pi umah dia..
nk tgk2 persiapan kawen dia..
wawa pon ada kt sana..
aku bawak partner skali utk join makan nasik kt umah budu..
tgh makan nasik, sembang ngan sorg pakcik kt umah budu, rupanya dia tu ada kena-mengena dgn family aku..
dan mebi aku pon ada bau2 belacan dgn budu..
keciknya dunia..
haha..

to budu n budin, selamat pengantin baru..
dan juga, selamat menjadi guru..

mak lijah didukung oleh mak sedara dia..
>> today is his birthday.. He's now older than me.. :)

No comments: