Friday 19 December 2008

makan-makan kt opis..

harini ada makan2 kt opis aku.. Festive Get Together namanya.. tp dah ala2 krismes nmpknya.. sbb ada ayam belanda (fes taim aku maka weh..) halal aa.. hehe.. makanan suma bawak sendiri sorang sket..

meh tgk gambar je ah..

season greetings and a happy new year..

sebahagian makanan yg ada.. aku baru mkn sebahagian ni, dah sendat perut aku.. btw, vege salad tu aku ngan akak opis aku buat ok..

rupa ayam turki tu.. sedap gak.. macam roasted chicken.. cuma liat sket.. tp rasa cam ayam je.. ni je dah RM200 lebih.. ada manager sponsor.. dia yg sambut krismes..

baju putih tu MD aku.. merupakan sorang yg lawak..

ni design manager.. atau Arkitek..

posing aa.. apa barang tak posing.. aik.. pompuan je? ha.. lelaki mmg dah pupus kt kampeni ni..

cabut no hadiah bertuah sendiri.. ada tukar2 hadiah aa...

ni ha hadiahnya.. pokok krismes tu bukan hadiah k.. ada org letak kt situ..

bos aku dapat tabung snail? kuikui..

budak ni dapat mende ntah.. nak jugak amek gambar tu..

ni hadiah dari aku.. senior QS aku dapat.. tp dia tak tau hadiah ni aku punya.. hehehe..

aku dapat menatang ni.. alhamdulillah.. ada gak medium utk alas tidur kt opis..

hehehe..

~ cuti-cuti pangkor.. yey..!!

No comments: