Friday 2 January 2009

Happy New Year 1430H & 2009

sebelum apa-apa terjadi, izinkan saya ketawa sebentar tatkala membaca surat dari Hishamuddin Rais ni..
hahahahahahahahahaha...

cukup.


Selamat Tahun Baru 1430 Hijrah dan 2009..
kepada diri sendiri..
kepada kaum keluarga..
kepada para sahabat..
kepada kawan-kawan..

tak lupa..

kepada pembaca blog aku..
yg sering memberi sokongan..
yg sering memberi kutukan..
yang sering menyampah dgn penulisan aku..
yang sering rindu bila aku tak menaip..

last but not least,
kepada yang sering skodeng dari jauh..
dan yang lalu tanpa meninggalkan sebarang tanda..
tapi aku dapat kesan jejaknya..

semoga tahun 2009 ini dapat memberikan kebaikan dan keberkatan yang berlipat ganda dari tahun-tahun yang sebelumnya.. dan memberikan aku kehidupan baru yang lebih bermakna dari biasa.. hehehe..

kepada mereka-mereka yang single, berusahalah lebih gigih lagi.. chayok!!

hehehehe..


p/s: kepada yang berminat, try la ni.. kikiki..

~ mari shopping.. (takde duit dah.. huhu)

No comments: