Wednesday 23 April 2008

takdak idea..

sebenarnya aku ada benda nak diupdatekan tapi tak dan nak taip..
kalut plak semenjak 2 menjak ni..
kalut kerja.. kalut bersukan..
bersukan mengalahkan atlit mesia yg nak pi sukan olimpik la pendek kata..
sok ada course plak sehari..
balik course nak pi main badminton plak..
sukan lagi..
bersemangat nk pi kerja sbb blk kerja bleh bersukan..
hehe.. org gilak inik..

tp, rasanya aku bukan dalam kategori abnormal ni..
sbb ada jugak org lain yg cam aku ni..
hm...

so, dikesempatan ni, nk inform gak tarikh2 perlawanan sukan yg aku dok sakan sgt praktis la ni..

1. futsal - 11 May 2008
2. track & field event - 24 May 2008

lokasi perlawanan?
rahsia..
sbb takmo ada org mai skodeng aku dok lari 4 x 400..
(owh.. gila kah aku pi masuk lari2?)
hehehehe..

inilah posternya.. senarai kampeni bawah tu adalah kampeni yang bernaung dibawah UEM World.. bukan sekadar UEM Builders, UEM Construction dan OPUS.. rupanya ada banyak.. aku pon baru tau.. kwang.. kwang.. kwang..

>> chayok.. chayok..

No comments: