Thursday 17 April 2008

rezeki itu..

harini cuma ada RM10 dalam wallet..
minyak masih 2 bar dari semalam..
piker2, nak isi minyak ke, nak makan tgh hari..
tp aku mesti makan nasik.. <-- dasar hantu raya btoi..
huh..

tgh hari tadi, aku pi makan ngan budak bawah umor tu..
pepagi lagi dah kacau aku kt ofis.
patutnya budak tu dok kt site.
tp kena submit kerja sket..
time makan tu ada sorang lagi kawan yg sama2 training join kami..
bila nak bayar, kawan aku tu dah bayarkn suma..
nk belanja katanya..
so, ada lagi duit RM10 yang tak berusik tu..

lepas makan nasik, depa ajak beli cokodok..
cokodok tu glamer kt ofis aku..
budak bawah umor belanja pulak..
selamat lagi duit RM10 tu..

akhirnya, balik tu aku guna duit tu untuk isi minyak..
inilah yang dinamakan rezeki..
rezeki yang langsung kita tak tau bila datangnya..
Alhamdulillah..

untuk makluman anda semua, aku nak balik kedah pah balik kerja sok smpai isnin.. isnin amek annual leave.. balik cuci the otak.. ke balik carik jodoh..? tetttt.. hehehe..

yaa.. korang telah tertipu lagi.. haha..sila letakkan mouse pada gambar untuk keterangan lanjut..

>> hampeh ko an.. tak penah aku rasa tertipu tahap 'pawer rangers bergabung ngan gaban' dgn citer ko yang ni.. mmg cam tuttt.. hahahaha..

No comments: