Saturday 12 April 2008

sedas paintball..

lokasi: tempat main paintball kt buki jalil
masa: 9.00 pagi sampai 4 petang..

kul 8 aku dah gerak2 khas ke bkt jalil.. senak gak nak carik jalan ke sana sbb tak biasa pi sana.. tp aku smpai gak dalam masa 20 minit dari shah alam.. racer.. huhu..

ni la team aku yg mula ditubuhkan sejak taun lepas.. bezanya, taun lepas 7 org ahli je.. taun ni kena 10 orang.. so, aku dijemput utk join team ni.. tgk la semangat pakaian beragam ni.. bes sungguh.. macam masuk pasukan khas misi ketenteraan peringkat belia 4B kampung dusun.. hehe.. ok aa tu.. smart gak pe..

dari 3 game, 1 je menang.. hehe.. ok la tu.. aku pon baru 1st time main.. kena gak secebis 'cenderamata' sebagai kenang-kenangan walaupon tak dikira fault oleh marshall (pengadil paintball)..

meh tgk aksi terbes di abad ini..

U.N.D.E.F.E.A.T.E.D.
motto taun ni.. bukan motosikal yer.. ;P

main2 scrabble plak.. heh..

ya ampunnn... ni orang minyak ke, org seli? hahaha..

berlakon ni.. (siap bagitau tuh.. haha..)

team lain.. gothic abih.. macam nak buat show plak depa ni..

4 orang combat pompuan bersama design poster yg aku buat.. ahaks..

F.E.E.T... tersusun secara kebetulan oleh ahli kumpulan..

baca tuh.. "if your team loose, learn to loose gracefully".. heh..

geng futsal..

akhirnya kitorang menang best dressed team.. RM 1500 cash tuu.. 3 org ahli kumpulan tiada dalam gambar sbb dah kena balik buat kerja..

tak menang game pon takpe.. janji menang gaya.. hahaha.. 1st team yg menang dapat RM 2000 cash.. dpt la sorang 200 buat shopping.. dah la bulan ni diorang suma dapat bonus.. putih mata la aku bln ni.. tak dapat bonus.. trainee.. huhuhuhuhu..

apapon, rasa nak main lagi paintball ni.. tak puas plak.. tp aku bangga sbb dapat jatuhkan botol2 itu (sapa main tu tau la apa yg aku taip ni) dan juga menembak lutut2 dan kepala pihak lawan yg terjulur keluar tu.. hahaha.. mesti berbirat tanda tu.. hahaha.. hamek korang!

>> hepi besday to angah.. semoga ditemui apa yang dicari.. ;-)

No comments: