Saturday 5 April 2008

birthday party..

semalam, aku telah dijemput dgn segala hormatnya untuk menghadiri 1 majlis makan kek (baca: besday party) yang dianjurkan oleh rakan sepersekolahan iaitu saudari masitah dan saudari angah di sebuah lokasi yang enggan namanya disiarkan, terletak di seksyen 13..

majlis sepatutnya bermula pada jam 9 malam tetapi, para tetamu tiba agak lewat memandangkan masing2 ada sedikit komitment dan kerja yang harus diselesaikan. contohnya aku.. aku smpai rumah pada jam 6.30 malam. setelah makan nasik 2 pinggan, aku tertidor sampai kul 9.30 malam. tu pon sbb masitah call.

kira2 jam 9.50 malm aku tiba di lokasi bersama muka tidor yang tak dapat disembunyikan lagi kepada para tetamu.. huahuahua.. kelihatan makanan yg lazat telah pon dihidangkan sejak jam 9 malam. dah sejuk pon lauk-pauk tu.. ni sebahagian menu makan malam yg disponsor oleh 'The Execs' a.k.a masitah dan angah..

kita mesti makan nasik..

kailan ikan masin.. siakap 3 rasa..

tomyam..

encik siakap..

sebenarnya, majlis ini meraikan besday aku dan zul? siapa itu zul? apa kaitan beliau dalam cerita ini dan hidup kami? ermm.. sila tanya masitah.. hahahaha.. nk cerita pon payah.. asal-usul dia panjang sket.. yang pasti, secara kebetulan, aku dan dia ada no plat keta yg sama.. yang beza cuma huruf ke-3.. aku 'L' dia 'G'.. hehehehe.. kaget sat jumpa no plat sama.. heh..

ok, berbalik kt party smlm.. selain dari makan nasik, kek pon ada.. dah nama pon birthday party.. siap abg kedai pasang lagu besday tu.. dah 1 kedai tgk.. dan untuk mengelakkan diri dari malu dipandang orang ramai, aku sama2 tepuk tangan nyanyi lagu besday sambil pandang kt zul.. baru nmpk party tu utk dia.. hahaha..

btw, thanks guys for this cake..


sebagai penghargaan, mai tgk gambar para tetamu dan organizer di sepanjang majlis yg sederhana tapi meriah ni..

dengan zul yg sengal2 ubi..

aku dan misha omar mass..

aku dan organizer..

adik dan lina..

bakal pengantin, 1st August 2008..

ni bakal apo plak eh.. hehe.. gaya pon berpakat2 je ni.. hehe..

angah dan meon.. samseng kg dusun.. hehe..

pahtu, lepas makan, masing pi uji bakat melalak kt redbox.. majlis makin meriah dgn kehadiran elyn dan adiknya serta partner dia, encik bob.. blk tu masing2 dah tak berdaya nk sembang lantas menidorkan diri secara tidak sedarkan diri..

apapon, korang mmg bes lah! thanks for the meal, cake & celebration.. tak lupa kt lina yang sudi bagi hadiah keybod baru (dia amek kt ofis dia sbnarnya.. hahaha..) memandangkan keybod aku yg dulu dah macam tunggul kayu.. angah asek maki bila dok ceting kt bilik aku.. so, to angah, keybod aku dah canggih skrg.. jemput aa dtg bertandang..

thanks! thanks!
(sampai lupa dah umor sendiri brapa.. haha..)

pahtu, kusi urut yg dibeli itu telahpon tiba dirumah sebentar tadi.. aku cadang nak menamakan beliau as, KURUT (kusi urut).. pahni sehat la aku.. dah ada Kurut skrg.. ahaks..

nmpk cambes dop? heeee~~

>> ngantuk beb..

No comments: