Thursday 24 April 2008

harini..

harini aku kena pi course..
bos suh..
course ni anjuran Board of QS..
so, sapa yang nak kumpul point CPD, joint la course ni..
bagi sapa yang taktau, CPD tu adalah point yg perlu dicukupkan oleh para profesional misalnya registered QS (mereka ni bleh verify certificate payment) untuk memastikan depa boleh renew license as a registered QS..
aku tak pasti kalo registered QS ni kena cukup brapa point dalam setahun..
tp utk registered graduate QS kena cukupkan 5 point/year..
course aku pi tadi dah cover 4 points..
dan aku dah bertekad nak apply as registered graduate QS..
tunggu bos certify sijil2 aku dulu ni..

so, rakan2 se'QS'an..
marilah kita mendaftarkan diri kt Board of QS ngan ISM..
heh..

tadi aku jumpa..
- puan Kay ngan husband dia (mati2 aku ingat tu staff kt firm dia.. seb baik Laila bgtau.. hensem weh husband dia.. fes taim aku tgk)..
- cik Nan Klate.. (bajet glamer sbb suma org tegur dia.. termasuk student dari UM.. ceh)
- Laila (anak sedara encik Raden)..
- kawan si Huda jr. ntah sapa nama..
- Irwan Nasir dan tunangnya..
- Puan Armai, warden garang kt kolej dulu.. huhu..

tu je..
dah macam reunion plak..

>> letih main badminton.. badminton plak dahh.. pid, tolong nasihatkan aku ni.. hehe..

No comments: