Tuesday 5 June 2007

nikmat

ketika aku menunggu seluar khakis yg baru saja aku beli, dipotong kakinya (biasa la, org 'tinggi' sgt ni.. hehe..), aku beli sundae strawberry dan masuk balik dlm keta.. park depan tasik shah alam. menikmati kesedapan askrem dan ketenangan tasik sambil mendengar sealbum lagu-lagu Dygta - Persembahan Jiwa.. peh.. terhibur jiwa aku.. hehe.. ada aku baru download album dia yg baru. xtau la baru ke apa.. x ingat plak tajuk album tu..

dalam 45 minit, aku g amek suar tu..
"eh, bkn smlm dah potong ke?"
"ha'ah.. tp tetiba cam labuh lg plak.."
"ish..ish.. lenkali jgn silap2 lg. ni takyah byr. pahni kalo silap lg, pakcik cas 2 kali ganda.. hehe.. pakcik gurau je.."
"hehehehehe...."
ehehe.. kena sound la plak.. ahh.. janji free.. lalala..

>> sampai ati ko tipu aku ise.. besday mu lmbt lg.. aku pos bom ke mu.. huhu..

No comments: