Wednesday 13 June 2007

Hobi saya mengumpul setem..

sejak wujudnya Encik BuJaL (bukan nama sebenar) dalam hidup aku, aku kini dah ada hobi baru yg boleh la dikatakan berfaedah dan dapat mengisi masa lapang aku dengan secara tak semena-mena.. heh..

yang pertamanya..

ketika pergi dan pulang dari/ke tempat kerja, aku gemar membuka pusat karaoke dalam kereta dan tutup sehingga tiba di destinasi. kiranya, tahap vokal skrg ni boleh la diterima oleh Paul Moss.. hehehe.. ape kes plak aku suka sgt menyanyi dengan bersungguh-sungguh dalam kereta? ada setan tumpang ke? susah plak nak ubati penyakit ni.. mintak para ustaz2 jampi sket aku ni.. ehehehe..

yang keduanya..

yang ni kurang sopan sket.. hehehe.. aku gemar berlumba ngan insan2 yang aku tak kenal di jalanan.. tu blom 'cucuk2' lg.. aku ni pemandu berhemah gak tp tak suka kat org yg bwk kete cam stimroll. jadi, bagi lelaki2 yang menganggap bahawa semua kaum wanita tu bwk kete cam siput sedut, diharapkan anda dapat berfikir untuk kali kedua yer..

kerjasama dan tindakan dari pihak tuan amat kami hargai..
sekian, terima kasih..

Regards,
penulis yg mematuhi peraturan jalanraya..

>> td nmpk ada 1 banner, Gold Coast Morib.. Morib dah maju skrg aa.. ada Gold Coast gituuu.. hehehe..
>> ada tambah gambar konvo kat flickr.. gambar dari azhar (apek)..

No comments: