Thursday 21 June 2007

aiseh..

pagi tadi noma call aku..
"weh.. ape dah jadi ngan blog ko?"
"apsal plak? aku baru tukar skin.. lawa tak?", kata aku dgn nada sedikit riak..
"apsal aku tak jumpe entry ko? mane ko taruk?"
"huhuhuhuhu.. dah ramai dah org ngadu kat aku.. diorang pon xtau cane nak tgk entry aku.. ko kena click kat X X X X tu.. sblh tulisan gambar tu..", jelas aku..
"laa.. ko nak tau, aku beriya gerakkan mouse seluruh blog nak carik kot2 ada kuar gambar jari utk click ke ape.."
"hehehehe.. smpai camtu skali.."
smlm plak aran msg melalui YM tanya perkara yang sama.. juga komen dari peminat saye, Yazid dari Mentakab dan Afiza Churemy iaitu seorang arkitek yg takde keje.. hehehe..

rupenye para peminat susah nak menerima perubahan drastik dari aku..
baru ingat nak lawa2 sket.. cehhh..

dah la banner baru ni tak lawa.. buat asal boleh je ni.
ni nk kena buat lagi skali la ni..
installer photoshop plak ilang.. ada illustrator je ni.
haritu pc plak dah kena format..
aaaaaaaaaa..... tekanan jiwa dilaporkan. roger!!!

>> demi peminat, ku turutkan jua.. ehehehe..

No comments: