Friday 1 June 2007

gaji..

ckp psl gaji, semalam masuk gak gaji aku akhirnya.. smlm jgk dah cucuk.. kering kontang aku sblm cucuk smlm. duit dlm bank + wallet = Rm1.00. malu sungguh sebagai wanita bekerjaya.. hampir tak mampu byr tol smlm.. seb baik ada coins. teruk sungguh budak bernama farahcheani ni. (sape dia tu?) hahaha..

senarai perbelanjaan yang wajib utk bulan ni adalah seperti berikut:

encik BuJaL = RM 590.00
minyak = RM 10.00 x 30 = RM 300.00
tol = RM 1.00 x 2 hala x 30 = RM 60.00
makan = RM 5.00 x 30 = RM 150.00
entertainment + contigencies = Rm 150.00
to bunda = RAHSIA.. heh..

so, TOTAL - to Bunda = RM 1250.00

simpanan? setakat ni masih blom ada sbb tiap2 bulan abih sokmo.. sbb apa? sbbnya sblm ni kena byr duit Kembara = RM 650. dah la kuat mkn minyak. pi opis je Rm 15 x 30 = RM 450, tak termasuk melencong ke tempat lain tuh yer. utk kereta je dah abih RM 1100. tu blom mekap2 lagi. erkkk..

ckp psl mekap, tadi aku beli perfume keta (yg lama dah abih) dan juga chairpad nak letak kat seat keta aku in order nak jaga kecantikan seat la kononnya. dah duduk, rasa cam tinggi plak. mesti org kat luar ingat aku tinggi. padahal.... hahahaha... (apohal kutuk diri sendiri plak in?)

>> nak simpan duit beli henpon.. <-- ayat dari org yg tak sedar diri. loan study pon tak byr lg..

No comments: