Tuesday 26 June 2007

jem ada.. rotinya mana?

wadus.. ptg td pi kl. meluat plak nak mengharungi jem dgn menaiki kereta manual ni.. krem kaki kiri.. smpai 1 tahap, aku angkat lutut aku sama tinggi ngan stering. kira cam stretching ketika jem la. kehkeh..

actually, td pi jumpa QS consultant. hantar drawing mechanical and electrical works.. patut mmg M&E engineer yg patut antar. ada plak dia pi hantar kat aku. pahtu org mintak 10 set, dia bg 5 set.. lemah btol laa dia ni..

klien aku mintak final draft contract doc plak. tu yg kena pi jmpa QS. pahtu opis tgh2 kl.. bapak susahnya nak cari memandangkan aku bukan kaki jalan kl. seb baik aku tau la sket2 nama jalan dan lokasi. tp sbb gerak kul 330, mmg la dah jem kl tu.. tp kena pi jgk.

aku ajak angah ngan mass temankan aku memandangkan mereka masih menceburi industri pengangguran. tak la aku ngadap jem sorg2.. crita utamanya ialah, ketika balik, jalan dkt kl sentral jem. maka angah berkata..
"tgk tu, byknye kete tekan minyak ketika jem..", kata beliau tanpa rasa bersalah tatkala melihat kete mengeluarkan lampu merah pada lampu ketiga..
aku dan mass kaget sejenak dan ketawa berdekah2 sehingga tiba di restoren Hakim..

tekan brek la.. ade plak tekan minyak mase jem.. ramai yg maut kang tuh.. hahahaha.. seb baik la ko lom ada lesen memandu.. hehe..

>> camner la ko bleh dapat johan mase pertandingan tulih esei kat skolah dulu, ngah.. hahaha..

No comments: