Tuesday 29 September 2009

org datang raya..

semalam ada org dtg raya kt umah aku..
(baca: lina yg dtg raya)
aku tgh drive blk umah dia kata nak makan bihun tomyam..
demand tul.. dah la dtg raya umah org.. <-- ayat encek mohd hasben..
hahaha..

last2, aku mintak tlg kedai depan umah la tlg masak tomyam tu..
aku celur bihun saje.. cepat, sedap & menyendatkan..
hahaha..

semalam jgk ada tetamu khas.. baby tomey datang bersama mak dia.. mak dia suh captionkan as "bayi comel yg panjang lg putih melepak".. mak dia yg suh letak camtu ok.. hahaha..

haaa.. macam muffin coklat dgn muffin vanilla time kenduri aku kan.. hahahaha..

encek mohd hasben lagi la..
dia ckp baby ni "macam ayam daging"..
keji tul.. hahahaha..
(p/s: blk kang aku mintak ampun..)

saja nak amek gambar riben kt topi tu.. mcm mengada2 je nk letak2 riben kt situ.. hm.. sila abaikan model berkenaan yep..

>> al-fatihah utk baby senior aku yg sempat hidup selama 7 minggu akibat jantung berlubang.. td pi visit dia.. sgt tabah.. huhu..

No comments: