Thursday 3 September 2009

iftar jamie' @ sacc

petang semalam..
masa aku tgh pikir² nak makan apa waktu berbuka..
Lina call..

"poon, nak bukak pose sesame tak?"
"kat mana?"
"SACC.. ada 1 tempat.. RM30/head. Buffet"
"hm.. ok gak.."
"ok.. aku jemput si polan.. si polan.. ko jemput si polan.. si polan.."
"roger..!"

dalam masa beberapa jam sebelum bukak posa, segalanya diaturkan oleh cik lina kita yg dah krem bontot sbb lama sgt dok dalam kete.. travel kuantan - senawang - putrajaya.. pi meeting dalam sehari. kalau ko bukak syarikat courier kan lina, dah buleh kaya dah..

berbalik kepada cerita asal..

"poon, harga dah naik.. RM33/head"
"roger..!"

meja pon dia dah book..
aku balik umah buat apa yg patut & gerak pi sana kul 7 dari umah..

so, ni la serba sedikit gmbar yg sempat di snap semalam.. sbb posa punya psl, kalut amek gambar makanan je la.. gambar orang tadak.. haha..





sedap.. sedap sesangat..
bak kata encek mohd hasben, alang² makan, biar sengkak..
mmg sengkak pon. hahaha..

tima kaseh kt cik fiza sbb bawak gambar-gambar lama zaman skolah tu buat cuci mata.. sume bantai gelak tak hengat.. cerita kt encek mohd hasben, dah dia nak tgk plak gambar aku zaman skolah.. nak kena tapis sblm dia dtg ni.. hahaha..

teringat sapek ckp smlm..

"uih.. bini aku ke ni? kalau aku tau rupa dia camni dulu, aku tak kawen ngan dia"

hahahahahaha.. hampeh macam tong geh..

kehadiran:
aku, lina, fiza <-- geng bujang
elyn & hasben
syida & hasben
ella & hasben (nayli kena tinggal..)

>> lupe la pulak nama restoren tu..

No comments: