Friday 11 September 2009

MC dan baju raya..

semalam aku MC.
akibat salah makan kot..
semenjak 2 menjak ni, aku ngan mak aku asik panaskan & abihkan lauk-pauk yg tak abih2 dalam petiais tu.. tp mak aku ok plak.. aku makan apa?
huuu...

lepas pi klinik, otw balik rumah, aku 'ter'singgah kt kompleks.. 'ter'beli baju raya 2 pasang.. 1 satin, 1 lg english cotton. hahaha..

then balik umah sambung keluar masuk toilet..
smpai la aku 'ter'tidor 4 jam sblm bukak posa..
huahuahua..

oleh kerana encek mohd hasben nak sedondon taun ni (dia plak yg over), aku 'ter'paksa beli kaler yg sesuai dgn kaler kulit dia.. ekekeke.. kain ijau tu adalah kain baju nikah aku.. so aku beli kain utk ganti baju bling² aku tu.. sepp..
tp harini aku baru nk pi hntar tempah bj tu.. ;p

ok.. baju raya aku dah tak surprise lg..

>> dah jumaat rupanya..

No comments: