Monday 28 September 2009

masih mood raya..

pagi ni aku malas giler nak pi kerja..
tp mengenangkan harini ada org berkobar² dalam malas (sbb kena naik moto dlm 35km) untuk bekerja ditempat baru, aku terpaksa buat² berkobar gak..
siap masakkan nasik goreng tuh..
gila rajen.. seb bek mak aku tak tgk..
hahaha..

buat fes taim aku tgk encek mohd hasben pakai uniform dia pi kerja..
kaget.
semalam tgk dia kilatkan kasut..
hmm.. dah ada pasukan beruniform rupanya kt umah aku..
hahaha..

semalam aku nak wat gulai udang.. tp jadi kari ayam.. (sbb salah amek rempah kari).. hahahahaha.. fes taim aku wat kari ayam dgn sendiri.. (sila percaya) walaupon encek mohd kata tak sedap (dia ego), tp dia kata nak mkn dgn ketupat.. (sedap la tu..)
sambal belacan tu dia yg buat.. sbb aku wat tak sedap..

>> raya ke 2, encek hasben dah blk lumut.. aku? makan dan tidor saje..

No comments: