Monday 7 September 2009

iftar jamie' + lepak²..

*entry yg sepatutnya aku publish pada 7 sept 2009.. tp aku publish 8 sept 2009..

program 1

lokasi:
restoren Shid, Padang Jawa

kehadiran:
aku + encek mohd hasben
che'kie + che'nie
an + hasben + baby dlm perot
budin + budu + baby dlm perot
anas + wife + baby
sumi
meklong
wawa
anim
... <-- sape sorg lg ni weh? tak ingat plak..

aku merupakan organizer utk majlis bukak posa ni. majlis bukak posa dgn geng QS.. ada yg keja sebagai consultant, sebagai client, sebagai pmc (aku la tu.. haha), sebagai cikgu (ni lari bidang)..

2 hari sebelum tu aku pi booking.. dan pada hari nk berbuka tu, aku tiba plg lewat dari sume org. iaitu pada jam 7.10 mlm. hahaha.. kira awal lg tu beb. kalau bleh, letak bontot je nk terus azan. haha..

setiap hidangan yang diketuai oleh encek Siakap 3 Rasa, mkn dalam 4 org kecuali hidangan aku yg dimakan oleh 3 org saje. (bkn sbb aku kuat makan.. tp korum tak cukup) terpaksa aku mkn nasik sket sbb nak ratah lauk. b

agi sapa yang dah lama tak pi kt situ, meh nak habaq mai.. parking besar yg kita dok parking nk mkn kt restoren tu dah dipagar oleh tuan tanah iaitu ca-ya-nun-alif. chainlink fencing tu smpai betul2 kt kaki lima restoren tu. huh.. keji tul. so, sume org kena rebut parking kt tepi restoren yg bleh muat dlm 5 biji keta tu or parking bwh flyover @ masjid.

masa nak pi smyg maghrib, lalu bawah flyover..
encek mohd hasben ckp..

"cuba bayangkan kalau flyover ni runtuh tiba².."

hish.. mcm la takdak soklan lain nak tanya..

p/s: gambar tadak sbb aku lupa bawak henpon.. nanti aku curik kt meklong.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

program 2

lepas smyg maghrib, aku balek amek henpon & p jumpa cikgu tadika.. dia dtg shah alam sbb ada hal sket. aku bawak encek mohd hasben jumpa itu family kt sacc.. soklan fes dia..

"uii cipud, tingginye laki ko.."

hahaha.. tau takpe.. sbb tu aku kena beli kasut raya byk inci. patutkah aku beli kasut raya platform mcm artis hongkong? hahaha..

ni ha contoh kasut platform.. bagi sape yg taktau.. hahaha..

dapat gak aku jmpe si chomel raiesha ni..
amek berkat. kehkeh..

mana gambar? ok. lupa nk amek.
hahahahaha..

t.a.m.a.t...

>> dengki tul tgk sleeping partner tido nyenyak pagi ni.. apsal la KL kena kerja time org lain cuti.. tak adil!

No comments: