Tuesday 3 June 2008

jalan2 pi kenduri - siri 2

perjalanan pada hari kedua diteruskan..

pandangan dari tingkat bilik.. kelihatan bandar taiping yg pesat membangun bak cendawan yg tumbuh selepas ujan.. sayup2 kelihatan adalah banjaran titiwangsa yang merupakan tulang belakang semenanjung malaysia.. pehhh.. kagum tak ?

dpn umah ustaz.. datang lagi sbb nak hantar iron.. kesimpulannya, lenkali kalo nk p jalan2, jgn lupa bawak iron. haha..

smpai umah shahza, dia tgh bersanding.. ewahh..

shahza dan wife beliau iaitu seorang cikgu cikgi..

ex-smkaks.. qode, angah dan lina..

terjumpa ismah kt kenduri ezad.. sudah bertunang.. insyaAllah akhir tawon ni kawen..

nabil dan ezad..

bersandingan dlm dewan.. meriah btol..

kelihatan udeq (bertudung merah) yg turut hadir di majlis ini.. dah 8 taun aku tak jmpa dia..

pastu pi open day tudm kt subang.. kelihatan kapal2 tebang milik aku dipamerkan.. hehe..

tak semena2 aku jadi sopan di majlis serupa ini.. masitah lg aa.. macam nak jual jamu.. haha..

dan tak semena-mena aku terjoin masuk dalam gambar bersama encek2 askar ni.. tgk muka aku mcm tak ikhlas tu.. hehe..

meon di perbatasan.. hahaha.. ade plak suh aku beli duit cenderamata tu.. takdak maknanya..

pasangan yg bakal berkawen Aug ini, aimi dan zaman.. berbaju overall ijau itu adalah kawan2 encek zaman masa dia kt kolej tentera udara dulu.. depa tgh training sebagai pilot skrg ni.. pilot yg sengal2 ubi..

perajurit wanita (berbaju kurung hijau) turut serta dalam openday kali ini.. bakpo eddy senget pale gitu? nak lawan hantuk pala ngan aku ke apa? haha..


jadi, sekian saja laporan saya.. gambar2 lain akan diagihkan pada masa akan datang.. sila rekues jika mahu diemailkan..

>> kesejupan ofis berada di tahap gaban..

No comments: