Friday 20 June 2008

besday puan boss..

rupanya aku lupa nak publish entry ni.. haha.. penat je den tulih..

harini besday bos..
bos yg aku sering tido bersama ketika pi meeting kt johor..
yg aku penah kata gaya dia cam puan sabariah..
tp dia mmg 4 juta kali ganda bes dari puan sabariah tu..
mmg gerek sehhh...

rupanya umor dia dah 50 taun..
ada 5 taun lg nak pencen..
adehh... melemahkan smgt aku je nk keja sini..
aku rasa kalau dia takdak cam tak bes plak department ni..

kek yg dibeli secara seperais.. aku ngan akak seketeri beli senyap2 masa dia pi miting kt putrajaya..

curik2 peace di belakang bos..

ni la ahli department aku.. ada 2 org lg takdak dan tak termasuk yg ada kt site. tu la lelaki yg suka gelak cam org geletek dia tu.. kikiki..

>> kek coklat.. adehh.. terpaksa gak den makan.. huhu..

No comments: